poniedziałek, 11 lutego 2013

Co się dzieje?

Właśnie dzisiaj skończyłem sesję. Pięć egzaminów za mną. Moja średnia, z racji wliczania do niej WSZYSTKICH zdobytych ocen, nie tylko tych z egzaminów, wynosi 4.82. Jestem średnio zadowolony, ale zawsze mogło być gorzej. :D

W czasie sesji obejrzałem całe dwa sezony serialu "Revenge", w którym to zakochałem się od pierwszego odcinka i, mimo że coraz bardziej gubię się w tej intrydze, coraz bardziej się w nią wciągam.

Cóż, niektórzy koledzy mają teraz tydzień wolnego, ale u mnie nic z tych rzeczy. Od jutra zaczynam staż. Całe szczęście, że nie w gimbazie, tylko w liceum. Może nawet będzie na kim oko zawiesić. :D


Tymczasem trwają rozmowy na temat układania planu, może pierwszy raz dojdzie do sytuacji, w której nie będziemy mieli zajęć razem z O. Cóż, jeśli się woli innych... Choć nie, mnie to już nie boli, przyzwyczaiłem się jakiś czas temu.



1 komentarz:

  1. Jesteś "średnio zadowolony" z 4,82??? Ja bym się pociachał za taką średnią, jak byłem na studiach...

    OdpowiedzUsuń