czwartek, 18 lipca 2013

Obserwacje

We wtorek oficjalnie stałem się studentem drugiego kierunku.
Oczywiście, zaraz utworzyła się grupa na fb, do której dołączyłem. Na razie znalazło ją tylko kilka osób, ale już znalazłem wśród nich "branżowych"...

Nie wiem czy ludzie nie wiedzą, czy nie chcą blokować dostępu do swoich informacji? Przecież na fb można się wszystkiego o wszystkich dowiedzieć!

Chłopak - nawet przystojny, podane wszystko na tacy. Kilka ładnych zdjęć, aktywność na osi czasu, link do Instagramu. Nie byłbym sobą, gdybym nie sprawdził. Chłopiec w  Instagramie śledzi bardzo dużo facetów. Posprawdzałem i ich, a tam wszędzie tagi #gay #gayguy. Kolejny krokiem było posprawdzanie znajomych na fb. I co? Znajome twarze z różnych portali, a nawet niektórzy wspólni znajomi.

Świat jest bardzo mały. No i ludzie jacyś tacy... nieostrożni.
Chociaż może to tylko nam tak łatwo stwierdzić kto jest "nasz", a kto nie?



7 komentarzy:

  1. Gratuluję! Cieszę się, że udało Ci się podjąć decyzję związaną z rozpoczęciem drugiego kierunku studiów. :)

    W pełni zgadzam się z Twoimi obserwacjami. Sporo osób podaje wiele istotnych informacji dotyczących własnej osoby. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że, niestety, może mieć to dla nich fatalne konsekwencje. Patrząc na to z nieco innej perspektywy, wygląda na to, iż po prostu jesteś dobrym obserwatorem. :D

    Przykre jest to, że osoby o orientacji innej niż heteroseksualna powinny się ukrywać, gdyż ich pozycja w społeczeństwie, zdrowie zarówno fizyczne jak i psychiczne są zagrożone.

    Zamieszczony przez Ciebie komiks w dość humorystyczny sposób przedstawia całą sytuację, lecz obrazuje również w dosadny sposób mechanizmy władające współczesnymi mediami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak przebiegła Twoja rekrutacja? Dostałeś się tam, gdzie chciałeś? :)

      Usuń
    2. Tak! Udało mi się. :D Cieszę się na całego. Dziękuję, że pytasz. :)

      Usuń
  2. Ej, nie zgadzam się z tą ostrożnością. Ja co prawda profil na fejsie mam totalnie ukryty i nawet zdjęcia sobie tam nie powiększysz mojego, ale z drugiej strony, to wielu ludzi ma już zupełnie wyjebane na to, czy ktoś będzie o nich wiedział. Są wycomingoutowani i już się niczym nie przejmują. Ja ich podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak w prawdzie to każdego z nas można wyhaczyć, tzn. jeśli korzystamy z fb i z portali randkowych dla homo to nie problem by fb i google wyhaczyli że my coś mamy wspólnego z gay - takie informacje szybko są chwytane i wykorzystywane przez roboty, czego skutkiem są reklamy w fb jakie nam się wyświetlają...

    Jeśli bardzo chce się kogoś znaleźć to nie taki wielki problem.

    Ważne by przy tym wszystkim zachować ostrożność i nie dawać się złapać w sieć zastawioną przez sieć...

    Choć wiemy, że są takie osoby, na których już nie robi wrażenie ukrywanie się, oni są po prostu szczerzy i mówią o sobie otwarcie, lub w mniej lub bardziej uprzejmy sposób odpierają zarzuty...

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że powoli czasy się zmieniają i już nie trzeba chować się w szafie, mam wielu znajomych, którzy nie ukrywają kim są, ale ich zawody im na to pozwalają, a niektóre zawody są nadal za bardzo konserwatywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam w gronie dwukierunkowców :D

    OdpowiedzUsuń