czwartek, 29 maja 2014

Coming out no. 9512640574510

K: Wiesz, ja nie rozumiem, dlaczego ludzie się z tym tak ukrywają. Przecież to normalne. Taki Konrad. Wygląda jak typowy gej, wszyscy wiedzą, że jest gejem, jego zdjęcia są na wszystkich gejowskich portalach, jest na prawie każdym zdjęciu z gejowskich klubów. Kiedyś byłam z nim na zakupach, biegał między ciuchami szybciej niż ja. I nie szukał ubrań, które noszą zwykli heterycy. Pytam go o to, wypiera się, mówi, że nie, że on gejem nigdy, to jest obrzydliwe. Na fejsie piszą, że wygrał kartę VIP do gejowskiego klubu w karaoke. Ale on gejem nigdy, bo to straszne.
FF: K., on jest gejem, tak samo, jak gejem jest M., o którego już pytałaś.
K: Wiedziałam, no wiedziałam. Poza tym kolega pokazywał mi screeny z tych ich portali gejowskich, jego zdjęcia mi pokazywał. On też się upiera, że gejem nie jest, bo jest wierzący i gejowstwo obraża jego religię. Ale po co się ukrywać? Nie rozumiem. Po co mówić, że nie jest się gejem, ale przez całe zajęcia gapić się na tyłek prowadzącego zajęcia i marudzić, że widział go z narzeczoną, choć wszystko wskazuje na to, że jest gejem?
FF: A ja się ukrywam?
K: Nic o tym nie mówisz, ale ja to czuję, bo mam wielu znajomych gejów. Lubię cię, bo jesteś normalny. Mam znajomych, którzy są tak pedalscy, że bardziej być nie można. Wiesz, torebusia Lui Włitą, rureczki, makijaż, nie mówią o niczym innym, jak o tyłkach, spotkaniach, klubach, kolejnych związkach, obciąganiu, paradach, penisach, portalach, imprezach. Inni mówią, że gejowstwo jest obrzydliwe, chociaż wszyscy dookoła wiedzą. A Ty jesteś normalny. Aurea mediocritas. Czekałam tylko, aż sam mi to powiesz.

Serce FF bije z nerwów pięć razy mocniej, FF i K przytulają się, kurtyna spada. 

2 komentarze:

  1. heh, urocze :) i fakt, niektórzy zaprzeczają, mimo, że strona gejowska tak ich zdominowała, że aż bije po oczach, uszach i innych zmysłach...

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja Cie nie pochwale - po prostu nie przepadam za ludzmi, którzy coming outują innych. Jeśli sami nie chcą komuś powiedzieć, to może mają ku temu powód?

    OdpowiedzUsuń