środa, 18 marca 2015

Dialogi

***

P: Kocham cię.
M: Mhm.

*** 

P: Kocham cię.
M: Mhm.
P: ...
  A ty mnie kochasz?
M: Mhm.

*** 

P: Śniło mi się dzisiaj, że korzystasz z jakiejś tajemnej poczty, ja powiedziałem ci, że o tym wiem, a ty mnie wyśmiałeś i stwierdziłeś, że to przez to, że mam zapalenie płuc i nie mogę się z tym pogodzić.
M: Tajemną pocztę? Co za głupoty?
P: Ale nie masz żadnej tajemnej poczty?
M: Nie mam. Nie mam też fellow. Kumpello też nie.
P: Mhm.

***  

P: Pocałuj mnie.
M: Nie, bo nie goliłeś się. Kłujesz.

*** 

 P: Pocałuj mnie.
M: Nie, śmierdzisz żelem do golenia.

***

P: Pocałuj mnie.
M: Nie, śmierdzisz dziadkiem. To przez ręcznik.

***

P: Pocałuj mnie.
M: Nie, śmierdzisz tonikiem od twarzy.

***

P: Pocałuj mnie.
M: Nie, nie myłem jeszcze zębów.

***

P: Wiem, że mnie oszukujesz.
M: Co? Dlaczego? Nie oszukuję cię.
P: Mhm.
M: Powiedz, o co ci chodzi, jak już zacząłeś.
P: Do czego ci nowa poczta na o2?
M: Co? Skąd o tym wiesz?
P: Poznałeś kogoś? Spotykasz się z kimś?
M: Nie. Skąd wiesz?
P: Wiem, że sprawdzasz ją w trybie prywatnym za każdym razem, jak idziesz z telefonem do łazienki. A od kilku dni masz telefon przyklejony do ręki i nie zostawiasz go na minutę. I za każdym razem, gdy nie ma mnie w domu sprawdzasz ją w komputerze. A ostatnio nawet sprawdzałeś ją, gdy spałem w drugim pokoju. Odpowiadasz na anonse z gejowa.
M: ...
P: No?
M: Nie poznałem nikogo.
P: Chcesz ze mną zerwać, tak jak kilka minut temu R. zerwał ze swoim K.? Mam zabrać rzeczy i się wyprowadzić?
M: Nie chcę.
P: Nie kochasz mnie już, nie chcesz mnie już.
M: Nieprawda.

P: Mogę się do ciebie przytulić?
M: Po co pytasz?
P: Bo nie wiem, czy jeszcze chcesz, czy jeszcze mogę.
M: Nie denerwuj mnie. Przytul się i chodźmy już spać.

***

Pięć miesięcy. Po takim czasie zwykle gejowski związek umiera.

2 komentarze:

  1. Im bardziej go będziesz śledził tym bardziej sytuacja będzie się stawała napięta jak baranie jaja. Do tego będą dochodziły takie niepotrzebne dialogi jak powyższy. Co on dał ? Chyba jedynie podniesienie ciśnienia. Jak będzie chciał odejść to i tak to zrobi, nie utrzymasz go, a pozostanie niesmak po ostatnich wydarzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pięć miesięcy. Po takim czasie zwykle gejowski związek umiera."

    to nie jest prawda. może skup się teraz na sobie (wiem, jakie to trudne)? i nie kontroluj go w żaden sposób, to ślepa uliczka.

    z całego serca życzę Ci siły : *

    OdpowiedzUsuń