sobota, 11 lipca 2015

Wakacje

Wreszcie. Wreszcie leżę całe dnie i czytam to, co chcę czytać. Nie muszę wstawać, dojeżdżać, siedzieć nigdzie cały dzień. Odpoczywam. Chyba na to zasłużyłem.
Co prawda mam jakieś zajęcie, bo dostałem pracę! No, ale to praca w domu, sam sobie ustalam godziny, ważne, że napiszę to, co mam do napisania w terminie.

Moja znajomość z B. ciągnie się. Dość dziwnie. Nic się nie zmieniło. Odpisuje mi, jak sobie przypomni raz na trzy dni, spotykamy się raz na dwa tygodnie. No i założył  dziś konto na fellow, a w opisie napisał coś, z czego śmialiśmy się podczas spaceru dwa dni temu. To chyba nie wróży niczego dobrego. No, ale czego można było się spodziewać?

1 komentarz:

  1. Tak, to oznacza, że szuka kogoś innego lub na razie innych znajomych, a Cb. wstawił na tor boczny.

    OdpowiedzUsuń