wtorek, 22 marca 2016

Gdańsk

Wiosenny Chłopiec ma już 24 lata! Jego urodziny, jak zawsze, były w pierwszy dzień wiosny, a więc wczoraj, ale wczoraj nie mógł opublikować postu, bo świętował. Biolog zorganizował urodziny we dwoje i zrobił świetną niespodziankę. To pierwsze urodziny, który przerwały złą passę (hehe). O facetach, którzy zostawiali Wiosennego co roku w jego urodziny, pisać już nie będę.

Widok z molo na plaży w Gdańsku Brzeźnie
Weekend spędzaliśmy z Biologiem w Gdańsku. W sobotę mieliśmy piękną pogodę! Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć, odbyliśmy spacer na plaży, byliśmy na pokładzie SS Sołdek, poznaliśmy tajemnice wnętrza żurawia, przepłynęliśmy promem, wspięliśmy się po 400 schodach wieży Bazyliki Mariackiej, posłuchaliśmy brzmienia organów, kolejką wybraliśmy się do Sopotu, by odpocząć na molo i przy okazji minąć kilku celebrytów. Było też dużo wyznań, dużo zapewnień, trochę obietnic i w ogóle fajnie.

Pod względem spędzonego czasu, odwiedzonych miejsc i wspólnych chwil, to był naprawdę bardzo dobrze spędzony weekend. Nie mogło być lepiej.



Ale przy okazji dowiedziałem się też wielu innych ciekawych rzeczy. Nie powinienem, ale nie mogłem się powstrzymać.

B(iolog): Wiesz, jaka jest moja fantazja?
R: No jaka?
B: Jebanie przez dwóch aktywów. Ja leżę na podłodze i po kolei dwóch mnie bierze, najpierw jeden, potem drugi, bez pytania.
R: Uu, no to fajnie, aż mi staje. Ale to trzeba mieć dwie zaufane osoby.
B: Noo. Co Ty na taką akcję? Ja pasywek, Ty jako aktyw i ktoś jeszcze?
R: no byłoby super
B: Marzy mi się jeszcze seks w pociągu, na samą myśl mi staje teraz
R: Jesteś w pociągu, działaj.
B: Ale to ciężko się zsynchronizować, zaraz będę w domu i Wiosenny mnie weźmie :P
R: haha, no to skorzystasz chociaż tyle

Człowiek o dwóch twarzach.

7 komentarzy:

  1. W każdym związku fajne jest to, że w pewnym momencie zaczynamy dzielić się swoimi fantazjami. Jakie by nie były, każde takie ich zdradzenie, zbliża nas do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, wszystko byłoby w porządku, gdybym nie fakt, że R to znajomy Biologia, a sam Biolog nie wie, że wiem o tej rozmowie.
      I obawiam się, że to może nas oddalić, a nie przybliżyć. Bo czy to normalne, że oferuje się seks swojemu koledze bez wiedzy swojego chłopaka?

      Usuń
    2. Kurcze, jak ja czytałem tego posta... Teraz widze, że R to nie ty :/ Przepraszam..

      Zgadzam się z Toba, to tylko Was oddali. A co gorsze, ja na Twoim miejscu już bym się zamknął na Biologa, nie chciałbym go w swoim życiu. Bo początki bycia razem nie powinny wyglądać tak jak u Was... Uważam, że Biolog zachowuje się nie w porządku w stosunku do Ciebie, jakby Cię w ogóle nie szanował. Co więcej, to przykre, że dzieje się tak jak się dzieje. Do przyjęcia jest taka rozmowa pomiędzy dwoma facetami w związku. Rozmowa taka jak miała miejsce dyskwalifikuje Biologa. A mając na uwadze to, ze zasługujesz na kogoś innego, powinieneś sam to zakończyć, ponieważ ten chłopak nie powinien czerpać ani chwili dłużej z Twojego ciepła i miłości. Szkoda Twojego zdrowia:(

      Usuń
    3. Też zrazu przeczytałem jak Pat W. :-x
      Zgadzam się też z Patem w tym co pisze - to nie jest ani uczciwe, ani dobre postępowanie wobec Ciebie, a liczenie na poprawę jest łudzeniem się.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego, Wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenny, życzę wszystkiego najlepszego, oby szczęście w końcu się do Ciebie uśmiechnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko, świętowaliśmy więc praktycznie w tym samym czasie.
    Rozmowa też elegancka, nie ma co.
    Momentami odnoszę wrażenie, że żyjemy łudząco podobnym życiem:)

    OdpowiedzUsuń