wtorek, 29 marca 2016

Wniosek

Halo? Świat? Czy można się wypisać? Składam wniosek o wypisanie ze świata.
Do mojego wniosku dołączam prośbę o możliwość uniknięcia wszystkich dupków. Żeby przestali kłamać, oszukiwać i żeby nie wiedli podwójnego życia. Żeby zarówno przy mnie i gdy nie ma mnie obok, to wciąż była ta sama osoba, a nie człowiek o dwóch twarzach. Czy tak się w ogóle da? Byłoby miło, ale cóż. Nie jest. Nigdy nie było. No dobra, przesadzam. Są momenty. Ale ile można tak momentach. Och, oczywiście. Na momentach można długo, czego jestem najlepszym przykładem.
O, do mojego wniosku dołączam jeszcze prośbę o siłę i odwagę. Odwagę do rozmawiania, mówienia tego, co mi się nie podoba, zamiast zwieszania głowy i milczenia ze smutną miną i oczywistego udawania, że nie dzieje się nic.
Chciałbym jeszcze nie być taką emocjonalną ciotą i nie myśleć o tym, że zrobię komuś przykrość, jeśli coś powiem, mimo że ktoś cały czas sprawia przykrość mi i to bez zastanowienia.
Byłoby fajnie, gdybym przestał ciągle narzekać i stał się wreszcie szczęśliwy i zadowolony. Dużo nie trzeba. Moje wymagania nie są aż takie duże. Są zwyczajne.
Halo? Świat? Da się? Proszę.

3 komentarze:

  1. Vox clamantis in deserto.

    "Po odejściu od lady reklamacji nie uwzględnia się. Świat"

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie narzekaj, bądź szczęśliwy:P Chociaż trochę w tym racji jest, że coraz trudniej znaleźć faceta nieudającego, będącego zawsze sobą, niezależnie od sytuacji. Ot paradoks współczesnego świata, że takie rozdwojenie jaźni u niektórych.
    Niech moc będzie z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te proste zwyczajne wymagania jest najtrudniej spełnić :/

    OdpowiedzUsuń