piątek, 1 kwietnia 2016

Trudne decyzje

Decyzja. Podjąłem ją. Chyba nadszedł czas, żeby zakończyć znajomość z Biologiem.
Nie chcę znosić ciągłych kłamstw. Nie kolejny raz. Owszem, mógłbym udawać, że nic się nie dzieje. W końcu świetnie mi to wychodziło: najpierw przez trzy lata, potem kolejny raz. Ale tym razem nie chcę. Może odcięcie się będzie prostsze, dopóki jest jeszcze tak wcześnie.

Biolog: Przepraszam, że się nie odzywam na Snapie, ale usunąłem. Nie zablokowałem Cię. Tak, ja też tęsknię za Twoimi zdjęciami, niedługo Ci coś wyślę. Znajdziemy inny sposób niż Snapchat.
Nie chcę wykorzystywać kolejnych sytuacji, by znowu po kryjomu czytać następne wiadomości, w których fakty wyglądają nieco inaczej, niż przedstawia je Biolog. Och, Wasze spotkanie z M. było przypadkowe, tak? Świetnie, bo z Twoich wiadomości wynika, że to Ty je zaproponowałeś. Ach, to M. później napisał do Ciebie pierwszy i chwilę pogadaliście? Świetnie, bo z Twoich wiadomości wynika, że to Ty się pierwszy do niego odezwałeś. Uwielbiam drobne kłamstewka w stylu: "zrobiłem coś złego, ale trochę skłamię, żeby nie było na mnie i żebyś nie był na mnie zły". Czy naprawdę w związku ma chodzić o to, żeby kłamać i mówić to, co druga osoba chce usłyszeć? Czy może ja żyję w jakimś alternatywnym świecie, w którym wydaje mi się, że szczerość i prawda...

 Biolog: Niedługo będę w Warszawie, to się zobaczymy jak dawniej. Będzie fajnie, zobaczysz. Nie, z nikim nie jestem, nie martw się.

Po wspólnym czasie na koncercie mam iść z Tobą i z Twoimi znajomymi z pracy na piwo? Ale przepraszam, jako kto? Ach tak, jako znajomy, przecież udajesz przed całym światem, że jesteś hetero i dlatego ciągle pozwalasz, żeby Kobieta Cię podrywała. Przed miejscem spotkania podajesz mi rękę i mówisz: "do zobaczenia kiedyś". Tak, kiedyś. Za jakieś dwie godziny (EDIT: 00:10 - nie wiem, za ile godzin), kiedy wrócisz do Twojego mieszkania, w którym na Ciebie czekam i kiedy będziesz chciał, żebyśmy...

Teraz tylko zebrać się w sobie i mieć wreszcie odwagę porozmawiać.

8 komentarzy:

  1. Nie czyń priorytetu z kogoś, dla kogo jesteś tylko opcją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ja kiedyś taki mądry nie byłem.

      Usuń
  2. Mądra decyzja, trudna ale rozsądna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozmawiać tylko w mordę lać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Człowieku na co Ty jeszcze czekasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba rozumieć że bycie razem do pewne wyzwanie, nie da się drugiemu dogodzić jeśli on również się odrobine nie zaangażuje.

    OdpowiedzUsuń